.

Jag har varit på Mcdonalds med mamma och "tant" Nadja i veckan, de drack en kopp kaffe och jag ät fruktpuré. Jag hatar när mamma tvättar mig om munnen, så lite fick vara kvar :)

image105

Nadja busar och gör roliga miner, det tycker jag är roligt!
image106

Hemma:
image108

Vi har även varit hos mormor & morfar, hos gammelmormor & gammelmorfar, i stan med Lollo & Noah, och Cissi & Camilla men det finns det inga bilder på..
Men det finns bilder på när jag var på barnadiset med "kusin" Anton och gammelfaster Sanna:

image109

Sötaste Anton:
image110

och sötaste jag:
image111

Puss och kram :

image112


komemr bilder snart igen, så håll utkik :)




Kommentarer
Postat av: Anton & Sanna

Tack för sist så kul att få ses och underbar glada Maja... Anton verkligen älskade att leka där och pussa Maja.. Riktigt mysigt att ses.
kramar från oss

2007-11-25 @ 19:18:25
URL: http://antonfredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0