Jag kan många saker :)

Mamma & pappa tycker jag är en stor och duktig tjej!

Jag pekar på allt och säger mamma, men det jag vill är att mamma ska tala om för mig vad det är jag pekar på. När jag pekar på lampan och hon säger lampa blir jag jätte glad!
Jag pekar dit jag vill bli buren, jag pekar på det jag vill äta, jag pekar på precis allt!

Peka är ett jätte bra sätt att få precis det som man vill få.

Jag vet vart mig mage är, och vart mina öron är!
När mamma & pappa sjunger klappa lilla magen så klappar jag magen så mycket det bara går! Så tar jag mig på öronen när man ska det och så spelar jag på läppen när man ska det!
Det enda jag inte gör i sången är att nypa mig i näsan.. Det vill jag inte.

Jag gör massa andra rörelser också! Regnet  & solen till imse vimse, blinkar med händerna till blinka lilla stjärna.. Klappar händerna efter alla sånger..

mamma låter mig äta själv nu eftersom jag vägrar att bli matad.. det blir många bad och många kladdiga kläder.. men jag älskar att bada!

Jag har börjat gå när mamma håller mig i en hand bara, det är jätte roligt! Sen går jag längs v-rumms bordet, sofan och andra möbler.

image195

image194




Kommentarer
Postat av: Sanna & anton & ela

Så stor och duktig maja. Påminner om Anton, full fart hela tiden,vägra bli matad ska äta själv, envis, det ska hända saker hela tiden, favorit sång imse..och älskar att bada i köks vasken... Nu är Maja lika gammal som Anton var när vi var och hälsade på er i sommras och maja var liten.Kram från oss längtar efter er, underbart att få se bilderna på bloggen.

2008-03-17 @ 10:19:43
URL: http://antonfredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0