Arg!

Seriöst. Jag skrev ett låååååångt inlägg som bara försvann. Typiskt!!!

Så nu skriver jag väldigt kortfattat.

Farmors begravning var oerhört vacker. De 100 närmsta hade salmats i kyrkan för att ta farväl. Alla grät, och sörjde tillsammans, men det var inte jobbigt utan bara skönt. Jag tror det var bra att begravningen dröjde ganska lång tid, efter det att farmor hade dött, eftersom alla hade fått sörja mycket innan själva begravningen.
Det känns konstigt att hon är borta, min älskade farmor.

Efter begravningen åt vi på Anjas och gick sedan hem och sov. I lördag var vi bara inne hela dagen, förutom en promenad till centrum i snöstormen för att handla och hyra film och igår var Maja med sin farmor och farfar hela dagen nästan. Vi åt middag där på kvällen, gott och trevligt!

Annars har helgen varit sådär. Jag och Mathias har gått varandra på nerverna. Det är inte alltid en dans på rosor att vara gravid, ha en tjurig karl, en trotsig och gnällig (snart) 3åring i kombination med att det är hur kallt som helst ute så att man inte kan göra något alls!!! Men nu är alla glada på varandra igen som tur är :)

Imorgon börjar praktiken! Jätte roligt :) Skulle egentligen börjat idag och fått en rundvisning. Men min handledare jobbade inte idag, så hon ringde och frågade om jag inte tyckte det var bättre att komma imorgon och få rundvisning med henne så kunnde jag gå helkväll direkt efteråt och det passade ju jätte bra med tanke på hur alla bussar går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0