Denna dag:

Godmorgon! Lika glad som alltid :)

Morgonpigg


Bada är så mysigt tycker jag!!! Kameran är spännande att titta på :)

Badar

Påklädning o sedan lekstund, jag tycker det är roligt att rulla fram och tillbaka!

Lekstund

Lunch, men det mesta kommer ut igen.. Efteråt får jag tutte istället, det är mycket godare med mammas mjölk!

Lunch

Promenad, mys i vagnen:
På väg ut

Är på café med mamma och hennes kompis Jenny. Får dricka vatten ur mammas glas, riktigt gott!

Dricker vatten


Äter middag hos mormor, morfar o moster. De sätter på mig en tokig mössa!

Hos mormor morfar o moster


Nu ska jag sova!! Godnatt... zZzZz...


Kommentarer
Postat av: Faster Kristin

Fina fina brorsdotter! Vad roliga att se vad du har för dig om dagarna. Puss och kram tills vi ses :-*

2007-10-09 @ 23:03:52
Postat av: Sanna & anton & ela

Alla vi i familjen beundrar lilla urgulliga Maja...
Så skoj att får se så många härliga bilder. stora kramizar från oss

2007-10-10 @ 18:22:54
Postat av: Farmor o farfar

Vi har världens gulligaste barnbarn. Maja är utgullig när hon försöker sig på att äta lite mat, men vi tror att tutten är bäst.
Kram kram

2007-10-11 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0