Dopet

Lördagen den 20 oktober döptes jag i Stora sköndalskyrka.
Solen lyste och det var en riktigt mysig höstdag.



Mamma Pappa Faster Moster & Jag:

         


Jag sa ingenting alls när jag fick vatten på huvudet, utan undrade bara vad som hände:

image42


Efteråt håller prästen upp mig och jag tittar på alla människor som stirrar på mig:

image43


Efteråt åt alla utom jag kakor, bullar och fina tårtor:

      

image48

Efter fikat öppnade mamma och pappa mina presenter:

image51
 image50

Hos mamma:

image52


Söta jag:

image53

Kommentarer
Postat av: Anton

Tack för ett helt underbart dop och alla goda tårtor och kakor. Vilken superfin tårta med Maja på.
Super kramzar från oss

2007-10-26 @ 17:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0