Min dag:

Jag vaknade ganska tidigt idag, så mamma ville ligga kvar i sängen ett tag..
Men det ville inte jag! Så jag fick ligga på filten i vardagsrummet och leka lite med mina leksaker. Mamma sjöng några sånger för mig också, då försökte jag sjunga med... det låter mm mm mm med tungan utanför munnen!Nyvaken o glad!


På dagen kom min kompis Noah och hans mamma Louise och hälsade på! Det är så spännande med andra barn, speciellt Noah för han är så söt att jag skrattar och gör glädje-tjut när jag ser honom. Nästa gång vi träffas ska mamma ta en bild på honom så ni får se min bästa vän. Han är född 1 vecka & 1 dag före mig, på samma sjukhus som mig :)

När Noah somnade fick jag puré av hans mamma:

Lollo matar Maja


Jag tyckte det var gott men envisades med att spotta ut det iallafall:

Mat runt munnen


Efter det åkte vi till huddinge C och mamma köpte massa nya spännande barnmatsburkar, och nya blöjor.  När vi kom hem fick jag smaka biffstroganoff, och det var urgott!
Jag åt upp alltihopa och nu väntar resten av burken i kylskåpet till imorn, mmm vad gott!

Nu sover jag gott i min vagn så mamma ska stoppa om mig i sängen istället och lägge sig med mig, det är mysigast så.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0