Senaste veckan...

Jag håller på att få en tand tror mamma, så jag sover dåligt på nätterna och mamma har varit ganska trött så hon har inte orkat göra så mycket på den här sidan till mig.

Förra veckan var vi på barnadiset med min Stora kompis Lumi och hennes mamma Jaana. Vi hade jätte roligt!

image54

image56


Men efter ett taf så tröttnade jag...
image57

Men Lumi tyckte det var jätte roligt, och skuttade omrking överallt!
image58

Tillslut blev jag så trött så att jag somnade:
image59

Igår var vi på Ikea och på Mcdonalds. Efteråt åt vi middag hos farmor och farfar, faster var också där. Roligt!
Mamma hade inte med sig kameran, så det finns inge bilder på det.

Men i har haft mysigt hemma också:



Den dagen var vi även ute och träffade mammas kompis Lina.

Påklädning hemma, påväg till mormor & morfar:

image62
image63

Hemma hos mormor & morfar lekte jag med lego:


image64
image66
image67








Kommentarer
Postat av: anton

Anton längtar efter att få leka med Maja snart.
Stor kramiz till söta Maja från Anton...

2007-10-29 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0