Dålig uppdatering

Oj, nu har det gått alldelles för lång tid sedan bloggen blev uppdaterad.
Här kommer lite bilder från en underbar jul uppe i Ytterberg med mamma pappa farmor farfar faster och fasters kompis Lollo:






Och så några från nyår hos mormor och morfar:






Så nu har ni fått se lite bilder i alla fall!
Annars växer jag och mår bra.. pratar en massa, lika envis som vanligt och så glad över att hela familjen är tillsammans igen efter att ha varit utan pappa i två veckor (mamma och jag var ju på gran canaria och samma dag som vi kom hem så hade pappa åkt till österrike med morfar för att åka skidor/snowboard).
Just nu är jag hemma från förskolan eftersom jag har öroninflammation och feber... och hostar mycket som vanligt....
Men mamma och pappa säger att jag ska bli frisk fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0