en underbar dag i bandängen

Eftersom jag har varit sjuk och hostat en hel del så har jag fått vara hemma med mamma. Igår klättrade jag dock på väggarna hela dagen och fick en och annan bula på köpet av att vara inne en hel dag (klättra i bokhyllan = ramla ner, klättrade på soffkanten= ramla ned med huvet före, klättra upp på soffbordet = ramla med pannan i golvet). Så eftersom jag bara är lite snorig och har hosta, som antagligen är förkylningsastma, så gick mamma ut med mig och vi mötte upp Madde & Amanda som också hade en ledig dag. Vi var i parken och lekte i snön, i klätterställningen, gungade, tittade på djuren och fick god varm choklad med pannkakor! och så kakor... (det var tur att det inte var några andra mammor i parken för då hade de väl fått slag på vilka goda sötsaker vi fick smaska på..) Men det var trots allt fredag och dagen kunde inte ha varit mysigare!!! Solen tittade fram ett tag också och vi njöt verkligen.
Här kommer bilder som Amandas mamma Madde tog med sin underbara kamera:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0