Lite nytt!

Hej!
just nu är det fullt upp för oss alla! Mamma har praktik, pappa jobbar och jag är på dagis rätt mycket och har en del barnvakt (tack farmor, farfar, faster, mormor, morfar och moster!). Skönt att allt blir "som vanligt" igen nästa vecka. Jag pratar jätte mycket nu och har de senaste månaderna börjat leka väldigt bra själv. Imorse pratade jag med en "låtsaskompis" jätte, jätte länge! Läste bok för kompisen, sa att jag älskade den, skrattade och busade med den! Mamma smygtittade på mig när jag lekte.... 
En del har redan börjar fråga vad jag önskar mig i julklapp så mamma skriver ihop en liten förslagslista! Jag pekar inte på några "tjejgrejer" i leksakskatalogerna, utan bläddrar snabbt förbi dockor och små hello Kitty saker, medan jag fastnar på sidor med bilar, monster, spöken m.m. Jag önskar mig INGA gosedjur för det har jag så att det räcker och blir över, däremot önskar jag mig Byggare BOB dockan, som är lite mjuk och har en ficklampa!
Andra saker jag önskar mig:

Alla bilar från byggare Bob; Skopis, Menta... osv
Saker från serien Muss Piggs klubbhus!
Allt som har med filmen Cars (Bilar) att göra (men pusslet har hon).
Pussel (fler än 15 bitar eller hela pussel med bitar som sätts ihop, de andra är för lätta!)
Pyssel (allt är roligt, men mamma och pappa gillar särskilt sådant som hon kan göra till stor del själv :) )
Filmer
Böcker (Med ganska mycket text men självklart med bilder på varje sida).
Kläder i storlek 104 eller 110 (Maja ÄLSKAR när hon får nya kläder, så jag tror inte att hon tycker det är tråkigt att få i present.)
Spel (från 3 år fungerar superbra)

Förövrigt så får man gärna köpa saker även om de står att de är för "äldre" barn, hon stoppar ju inga saker i munnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0