idag:

Jag & mamma gick upp tidigt idag, tittade på tv, myste, lekte och åt frukost.
Gröt avskyr jag fortfarande, trots att mamma har provat flera olika sorter, så nu får ja lite pure på mogonen också. Efter det lekte vi en stund till för att sedan bada i badkaret, det är så kul! Imorgon ska vi gå på badhuset, jippi!

Lek & sångstund i sängen:
Pratstund i sängen

När jag hade sovit så tog mamma en lång promenad med mig i vagnen:
4 ggr


Vi gick på lindex... köpte 2 body, ett par byxor och så strumpbyxor till mamma.
Efter någon timme var jag hungrig, så vi stannade i Bandängen och ammade. Efteråt såg jag en gullig kanin som skuttade över små hinder, det var spännande!
Mamma sjöng lite sånger och jag föröskte sjunga med:

Prata med mamma

Föresten så har jag mammas gamla overall på mig idag, som hon hade när hon var en liten bebis! Söt, eller hur?

När pappa kom hem åkte vi iväg och lämnade ett foto på mig som ska vara på ena tårtan, vi ska ju ha dop på lördag!

Nej nu måste mamma ta han dom mig för jag skriker som en galning...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sanna & anton & ela

Tror jag har en bild någonstanns på dig Nina när du var liten och besökte mig på kungsholmstorg,är inte hett säker, men jag minns att du hade den där rosa overallen på dig... Så kul att Maja kan ha den nu...Maja en riktigt liten prinsessa, precis som sin mor... Vi ses på lördag..Kramiz

2007-10-16 @ 14:52:07
URL: http://antonfredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0