Majas tvåårsdag den 22 Maj.

Jag låg och sov medan mamma och pappa fixade paket och en liten tårta till mig.. De fick sjunga två gånger för att jag skulle vakna.. gäsp.. men det var så skojigt att vakna med Ja må hon leva, paket och tårta! Visste inte om jag skulle äta eller öppna paket... Jag sa tack massor med gånger för jag var så glad. Fick lera, doktosleksaker, en motocykel och en slags "pärlplatta"...



Jag tyckte om alla mina leksaker och lekte glatt fram tills lunch då jag somnade på två sekunder. Efter vilan så gav vi oss ut med buss och tåg för att träffa faster och hennes kompisar, det var skojjigt!
Vid halv sex samlades jag, mamma, pappa, moster, faster hemma hos farmor & farfar som bjöd på super god mat & dryck, och såklart tårta! Jag fick även paket av alla, pippifigurer, pengar, verktygslåda, kläder med ett par matchande super söta rosa skor och en tuta som jag ska ha på min trehjuling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0