Mamma fotar mera:

Mamma har köpt en systemkamera (canon eos 1000d) och fotar för fullt.. Jag trivs oftast i rampljuset, men ibland blir jag grinig och vill inte vara med. Här kommer i alla fall lite bilder...

Påväg till Anjas:



En skäggig morfar:



Jag pratar med moster i telefon:





Hemma i väntan på att få åka iväg till Junibacken:



Pippiteater på Junibacken:



Leker:



Pappa i Sagotåget:



Och jag:



Vi tittade på många olika saker i Sagotåget:















En annan dag i en liten park:






Kommentarer
Postat av: sanna östlund

hejsan , ska maja nå till härjedalen i sommar , jag är karin östlunds dotter ! :D jätte fina bilder på maja "!

2010-07-18 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0